Veelgestelde vragen

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt de bestelling op verschillende manier betalen. Wij maken gebruik van een betalingspartner waardoor je kunt betalen in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
Hierbij kun je kiezen voor:

iDEAL
Bancontact
Visa
Mastercard
Maestro

Bezorging en levertijd

Kan ik mijn bestelling direct naar een andere ontvanger versturen?

Dit is mogelijk. Je kan een ander verzendadres als factuuradres opgeven.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden binnen Nederland en België gratis verzonden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen op werkdagen voor 14.00 uur besteld worden dezelfde verzonden via de post. Zodat je het de volgende dag kunt verwachten.

Ontwerpen

Worden de gegevens gegraveerd in de hondenpenning?

Nee, de gegevens worden net als de voorzijde van de penning met speciale drukmethode op de penning gedrukt.

Retourneren & Contact

Wat zijn jullie contactgegevens?

Hondenpenningschop.nl
Zinkstraat 1
4823AD Breda
076 205 5330

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 -17.00 uur.
Wij zijn bereikbaar via de chat op de website.
Per mail naar: info@hondenpenningshop.nl
Ook kunt u ons telefonisch bereiken op: 076 205 5330

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat het om gepersonaliseerde producten betreft en volgens de specificatie van de klant zijn gemaakt. Hierbij wijzen wij naar de uitzonderingen van de herroepingsrecht.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Wanneer een bestelling, beschadigd is geleverd. Kan je binnen zeven werkdagen contact met de klantenservice opnemen. Na ontvangst van een foto van het resultaat, ontvang je z.s.m. een nieuw product.

You have successfully subscribed!
This email has been registered